mandag den 18. juni 2012

Mit skrivebord!!!

Ville lige dele hvor jeg blogger fra, og som flittig studerende er mit skrivebord jo også en central del af mit liv....


Det er her jeg læser til lektioner, skriver mine opgaver, og falder i søvn natten før eksamener...

Og det er her jeg indtager ufattelige mængder af te og espresso...


Den her lille fyr er faktisk et teæg og flyder ofte rundt i min kop om morgenen...

Han blev indkøbt i påsken i en lille køkkenbutik på Fridrichstrasse i Berlin.



Og den her magiske maskine kører stort set hele eftermiddagen, hvis jeg er hjemme. Bægerne som jeg har kaffekapsler i er fra Rice, og er geniale, da det grønne indeholder lige præsis 4 rør kapsler, det lyserøde 2 rør, og det blå 1 rør plus lidt ekstra.

Jeg er en ret stor Nespresso fan... og det er ikke bare pga Clooney, men fordi det er så simpelt og smager så godt at det er magisk!

Min "baggrund" ved skrivebordet...


...skifter hele tiden, i takt med at jeg modtager postkort, og selv bringer kort med hjem.

Det er en magnettavle fra ikea, og den står bare løst på bordet, da jeg også har en i en anden form, som jeg nogle gange bytter med. (Børnene er mine fantastiske halvsøskende)

Så nu ved I hvor jeg blogger fra...

Over and out...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar