torsdag den 26. juli 2012

Nu som real life anmelder! (på prøve)

God morgen derude!

For lidt over en måned siden blev jeg kontaktet af Peter fra 'Kultur For Unge', som spurgte om jeg ville prøve kræfter som anmelder. Jeg sagde ja tak med det samme, og dansede en lille dans af glæde... og damen i vinduet overfor så det -_-'

En lille uge senere ankom disse så:



Siden har jeg læst Dværgen fra Normandiet af Lars-Henrik Olsen (og elsket det), og skrevet en semi professionel anmeldelse af den, efter den opskrift 'Kultur For Unge' bruger.

Og her kan du så finde den => Dværgen fra Normandiet

Hvad der er vigtigst at nævne, er at Peter virkelig var en stor hjælp!
Han ændrede min tekst, så den var forståelig, let læselig, grammatisk korrekt og stavefejls fri... Hvilket har været en stor opgave, kan jeg godt afsløre. (Og så gav han også lige et par gratis lektioner i det hele, som I måske også vil få glæde af her;)

SÅ SÆRLIG TAK TIL PETER!!!! 

2 kommentarer:

  1. Tillykke, Kultur for unge er jo en glimrende side

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Humlebi! Og tak fordi du nævnte mig for Peter! ;)

      Slet