mandag den 13. august 2012

Køleskabs poesi om de dyre bøger...


Jeg var en tur hos Busck i dag, og må igen stille mig selv spørgsmålet:

Hvorfor kan man ikke bare købe den bog man kom efter, og så gå igen?

På vanlig vis kom jeg nemlig ud, med flere bøger end jeg havde penge til, og måtte endda lade en stå i butikken... hvilket næsten bragte mig til tåre... så den fik lige et digt på køleskabet ^_^



Faktisk var det 'The Wind-Up Bird Chronicle' jeg skulle have, men så var der jo også lige de andre... og Jeg kunne bare ikke gå fra dem! Der er ikke engang plads til dem i mine reoler!

Hvorfor er det at man bare køber ukontrolerede mængder af bøger?

Jeg skal have sat nogle flere bøger i kælderen -_-' stakkels bøger. 


5 kommentarer:

  1. Sleevet er lavet af neopren, som er det materiale, der oftest bliver brugt til sleeves. Neopren bruges også til dykkerdragter.

    Åh, hvor dejligt, du fik købt dig 'The Fault in Our Stars' af John Green!! Jeg glæder mig også selv til at læse 'The Night Circus', som er på vej med posten til mig. :)

    SvarSlet
  2. Murakami er den bedste. Jeg skulle en gang bare lige have en enkelt af ham, og nu har jeg fire, og det kribler i fingrende på mig for at købe en til.

    Vores hjerter er fulde af følelser vi ikke kan finde ordfor, derfor køber vi bøger så vi kan copy paste med andre menneskers ord

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh! Glæder mig virkelig meget til at læse den, men blev lige forledt til at læse John Green's bog først. Mangler lige et par sider, men den er vildt god! Elsker John Green.

      Det er vildt som man bliver næsten manisk i en bogbutik, ik? Men det er rigtigt. Jeg har også oplevet bogen, som et vindue til nogle følelser jeg ellers ikke ville have udforsket.

      Slet
    2. okay, tror at jeg vil bruge ordet 'medie' istedet for 'vindue'... jeg føler de følelser, jeg kigger ikke bare på dem...

      Slet
  3. Ja, men bare vent, det bliver endnu mere sørgeligt. :(

    Jeg så forresten, at du havde svaret på min kommentar om inspirationen bag 'The Fault in Our Stars'. Den danske titel er heller ikke passende efter min mening.

    SvarSlet